Известие

Collapse
No announcement yet.

в хладно време държи 60 градуса на дълъг път

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • в хладно време държи 60 градуса на дълъг път

    Здравейте
    Върнах се от морето в неделя и по пътя забелязах следното :
    1. На отиване пътувах през нощта когато беше хладно и колата държеше 50-60 градуса и през целия път си беше така
    2. На връщане пътувах през деня в жегата и стрелката беше заковала на 80 градуса
    Някакви идеи?
    Мен ме съмнява че термостата е блокирал на големия кръг защото загрява бавно сутрин ама знам ли.
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

  • #2
    Аз като махнах термостата ми беше така. Явно постояно върти през големия кръг
    Alfa 146 1.6 ТS 16 V

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Va4o
      Аз като махнах термостата ми беше така. Явно постояно върти през големия кръг
      А при мен положението е същото само,че при топло време извънградско вдига около 100 градуса аз при студено не минава 60.А градско си държи около 92-93.
      Alfa156 Against All

      Comment


      • #4
        За това не знам. Моята загряваше за секунди. Интересното беше че не меши маслото не дърпа антифриза, а само духа в охладителната система и прави въздушна възглавница. Изкривена глава и издуха гарнитура. Шлайфах главата 0.17 и утре трябва да намеря гарнитура, и да я пускам
        Alfa 146 1.6 ТS 16 V

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Va4o
          За това не знам. Моята загряваше за секунди. Интересното беше че не меши маслото не дърпа антифриза, а само духа в охладителната система и прави въздушна възглавница. Изкривена глава и издуха гарнитура. Шлайфах главата 0.17 и утре трябва да намеря гарнитура, и да я пускам
          Дано нямаш повече сериозни проблеми УСПЕХ
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #6
            Дано, аз мисля, че съм я взел така щото 2 гарнитури без проблем по охладителната система е мн съмнително. Оня е закърпил само с 1 гарнитура и я е шитнал и аз ся оправям лайна
            Alfa 146 1.6 ТS 16 V

            Comment


            • #7
              а аз май съм далеч от смяна на гарнитура (да чукна на дърво) ама ми е много странна тая кола. май ще сменям термостат.
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #8
                Tи си за термос ма ако знаеш как кофти да не казвам друга дума се сменя
                1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                Comment


                • #9
                  имаш ли идея колко струва и от къде мога да го купя?
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    ТиН,Александър,магазините по Симеон,цена 30/40 лева моя е Варнет взех го за 36 лв.
                    Само разбира се казваш че е за боксер.
                    1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                    2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                    1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                    Comment


                    • #11
                      LuckyMan, явно си сменял твоя термостат, я дай малко по-подробно инфо как става това. Смятам, че и на колегата 50cent ще му е интересно да разбере.
                      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                      Lancia Kappa 2.4 5.20

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от SIS
                        LuckyMan, явно си сменял твоя термостат, я дай малко по-подробно инфо как става това. Смятам, че и на колегата 50cent ще му е интересно да разбере.
                        Значи ако е по сръчен може да се справи и сам но е по лесно двама.
                        Приготви си един камък от гидоре с удължение или глух ключ,че термоса се държи на един болт но на терсене място.
                        След като го свалите,избираш един маркуч който ти е по удобен да сложиш някъкъв съд отвиваш и изтачаш.Не може да не разлееш просто вземи си и някой друг литър за доливане.
                        Аз си избрах големият маркуч над двг защото тези в ниското ги крие кората на бронята и няма как да сложиш леген примерно.
                        Откачаш 5-те маркуча,навиваш новите и зареждаш с антифриза.
                        Ако ти се занимава да свалиш алтернатора ще ти е по лесно
                        Виж преди да разкачаш дали скобите са оргинални или са на винт,защото оргиналните са режеш и изхвърляш.
                        1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                        2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                        1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                        Comment


                        • #13
                          да това определено схте е от полза
                          ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
                          трябва ли да се обезвъздушава системата после?
                          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 50 cent
                            да това определено схте е от полза
                            ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
                            трябва ли да се обезвъздушава системата после?
                            kакто прецениш,аз лично не смятам че за такова нещо трябва да ми пипат колата чужди хора.
                            Пък и да не съм без ръце и глава я
                            1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                            2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                            1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 50 cent
                              да това определено схте е от полза
                              ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
                              трябва ли да се обезвъздушава системата после?
                              Не сама се обезвъздушава
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X